Вы участник?

ISH TAQDIM QILISH

Loyihalar

Promeat go'shtni mamlakatda birinchi yetkazib berish


  • Nominatsiya:

    Integratsiyalangan kampaniya

  • Brend

    Promeat

Muammo

Karantin davrida ota -onasidan uzoqda, turli kvartiralarda yashovchi odamlar o'z yaqinlari uchun tovarlarning ko'pini sotib ololmaydilar. Sayohat qilishda jiddiy cheklovlar bor edi. Faqat maxsus stikerlari bo'lgan mashinalar ketishi mumkin edi. Bundan tashqari, ko'pincha fastfud va restoranlar yopilgan, odamlarning tug'ilgan kuni, yubileylari va boshqa muhim hayotiy voqealari bo'lgan. Karantin bayramlarni o'g'irlab, odamlarni begonalashtirdi.


Yechim

Shunday qilib, biz sizning uyingizga mamlakatda birinchi go'sht yetkazib berishni tashkil qilish g'oyasini oldik. Mijozlarimizga bo'lgan sevgi va hurmatni ko'rsatish uchun biz ularning ongsiz ehtiyojlarini hisobga oldik. Hamma virusdan qo'rqardi, biz mahsulotimizni muhrlangan qadoqlash orqali bu masalani hal qildik. Odamlar ishlay olmas edilar, shuning uchun ular mijozlarga hamdard ekanligimizni ko'rsatmoqchi bo'lgan 1000 so'mga ham narxni ko'tarmadilar. Odamlar qulflangan edi va biz qo'shimcha pul topmaslik uchun yukni tekin qilib qo'ydik. Odamlar go'sht mahsulotlarini boshqa kvartiralarda yashovchi keksa ota-onalariga yuborish imkoniyatiga ega bo'lishdi. Odamlar boshqa mamlakatlardan o'z yaqinlariga buyurtma berishgan. Biz, shuningdek, ota-onalar o'z farzandlari bilan birga ovqat tayyorlashlari mumkin bo'lgan yarim tayyor burger yordamida odamlarga bayram tuyg'usini qaytarishga harakat qildik. Bu ularni bir-biriga yaqinlashtirdi, yangi xotiralar bag'ishladi va o'z ishlarining natijalarini ijtimoiy tarmoqlarda joylashtirishga sabab bo'ldi. Bu kichkina tendentsiyaga aylandi va biz Instagramda minglab markalarga ega bo'ldik, u yerda odamlar pikniklarini oilasi bilan o'tkazib, yaxshi kayfiyat bilan bo'lishishdi.


Natija

Mijozlarimizning ko'plab muammolarini hal qilganimiz tufayli ular biz haqimizda gapira boshlashdi. Shunday qilib, biz katta sarmoyasiz keng auditoriyani jalb qila oldik. Bizning ijtimoiy tarmoqlar 4000 dan ortiq obunachilari bilan jonlandi. Buning yordamida biz qisqa vaqt ichida poytaxtdagi 60 dan ortiq restoranlarga tashrif buyurib, mamlakatning eng yirik 2 sotuvchisida bo'lishga muvaffaq bo'ldik. Chakana savdo tarmog'idagi javonlarda Promeat yarim tayyor mahsuloti paydo bo'lgandan so'ng, biz butun tarmoqning savdosi oshdi, chunki biz yarim tayyor sanoatni ijtimoiy tarmoqlarda reklama orqali targ'ib qila boshladik.



Ro'yxatga qaytish