Yangi mahsulot yoki xizmatning ishga tushirilishi
Artel
Artel pishirgichlarning yangi turini ishlab chiqardi. Ishlab chiqaruvchi oldiga ushbu tadbirni keng ommalashtirish, iste'molchilarga yangi pechning afzalliklari haqida aytib berish va ularni yangi modelga oshiq qilish vazifasi qo'yildi.
Ishlab chiqaruvchi oziq-ovqat va musiqa bir-biri bilan chambarchas bog'liq bo'lgan kontseptsiyani ishlab chiqdi. Idishlarning tarkibiy qismlari, notalar singari, bir-biriga aralashib, ajoyib gastronomik simfoniya hosil qilgan. Kontseptsiyaga ko'ra, iste'molchilar yangi pishirgich sotib olib, o'z asarlarini yaratishlari mumkin edi. Kontseptsiya estetik video yordamida amalga oshirildi. Yangi mahsulot ommaga to'g'ridan-to'g'ri Artel pishirgich fabrikasida namoyish etildi. Shuningdek, taqdimot va mahsulotning o'zi turli ommaviy axborot vositalari va ijtimoiy tarmoqlarda keng yoritildi.
Kampaniya natijasida butun mamlakat yangi mahsulotdan xabardor bo'ldi. Pech savdosi tarixdagi eng yuqori darajaga ko'tarildi. Facebook va Instagram foydalanuvchilari ko'proq quvonchli izohlarni joylashtirdilar.