Mavsumiy kampaniya
Sarkor Telecom
Provayderlar uchun yoz davri sotuv tushishi degan ma'noni anglatadi: • Ko'chib o'tishlar; • Mehnat ta'tillari/ta'tillar; • Vaqtinchalik xizmatlarga ehtiyoj yo'qligi. Covid-19 bilan bog'liq yangi omillar • Ko'chib o'tishlar- karantin choralari tufayli iste'molchilarning katta oqimi; •Karantin choralari- savdo ofislarida va faol sotuvchilar guruhi mijozlar bilan aloqa qilishning ilooji yo'q; •Moliyaviy imkoniyatning etishmasligi. Tushayotgan daromadning -15% Sarkor Telecom barcha amaldagi abonentlar uchun mutlaqo bepul Internet taqdim etdi, agar abonent abonent to'lovini to'lay olmasa. QUYIDAGI BARCHA OMILLAR TUFAYLI KOMPANIYAMIZ SAVDO SONINI TEZDA OSHIRISHI KERAK EDI.
Ishtirok etish va sotishni oshirish uchun UTP bilan ijodiy reklama yaratish. Yozgi milliy poliz mevasi Tarvuz bilan bog'liq reklama kampaniyasi ishlab chiqildi. "Arbuz" nomli tarif yaratildi. UTPNI o'z ichiga olgan yorqin, kulgili ijodkorona, odamlarni e'tiborini torta oladigan yangi tariflar ishlab chiqildi. IJODKORLAR JOYLASHTIRILGAN: • Tashqi reklama; • Savdo markazi bilan integratsiya; • BTL-aktsiyalar; • Video reklama; • Ko'p qavatli uylarning liftlari; • SMM da reklama; • Saytlarda va mobil ilovalarda reklama; • Tarqatish materiallari.
• Reklama kampaniyasi davrida (iyun-avgust 2020) savdo soni o'tgan yil (iyun-avgust 2019) - 85% ga nisbatan oshishi. • "Arbuz" reklama kampaniyasi davrida yangi savdo oyligi o'tgan oyga nisbatan 15-24% tashkil qildi. • Yo'qotilgan 15% daromadni reklama kampaniyasining birinchi oyidayoq qaytarilishi. • Reklama kampaniyasining Ikkinchi oydayoq daromad 10% o'sishi