SMM-kampaniya
Crossfit
Yo'nalish sifatida odamlarning crossfit haqida bilimi past. Biz hali ham har qanday sport turini "tebranadigan stul" deb ataymiz. Ko'p funktsiyali mashg'ulotlar haqida ko'p narsa ma'lum emas edi. Ko'pincha odamlar tomoshabinlar haqida og'zaki so'zlardan bilib olishgan.
Video ijtimoiy tarmoqlarda reklama qilish uchun suratga olingan. O'sha paytda sport zaliga tashrif buyurgan murabbiylar va sportchilar mehmon aktyor sifatida ishtirok etishdi. Bu qaror hozirgi sportchilarning sodiqligini oshirishga yordam berdi. Videoni qarindoshlar va do'stlar o'rtasida "ulashish" tan olinishni kuchaytirdi, bu holda "og'zaki so'z" - bu eng yaxshi usul, odamlar birgalikda qiziqish uyg'otdi. Va bu pulli lavozimga qo'shimcha.
Yangi mijozlarni jalb qilish, zalning hozirgi mijozlari orasida yetarlicha sodiqlik. Jamiyatning o'sishi, umuman olganda, sport zalining joylashuvi - bu o'zaro faoliyat oilasi.