Вы участник?

ISH TAQDIM QILISH

Loyihalar

Baraka Market tarmog'i do'konlari


  • Nominatsiya:

    Milliy qadriyatlar ishtirokidagi kampaniya

  • Brend

    Baraka Market

Muammo

O'zbekiston chakana bozori o'ziga xosdir. Unda unchalik katta o'yinchilar yo'q, lekin zamonaviy chakana va an'anaviy bozorlar o'rtasidagi raqobat kuchli namoyon bo'ladi: ularning katta tanlovi va savdosi va o'z mollariga shaxsan kafolat beradigan ishonchli sotuvchidan sotib olish imkoniyati. Shu bilan birga, zamonaviy chakana savdo logistika qiyinchiliklarini boshdan kechirmoqda va har doim savdo nuqtalarini etarli assortiment bilan to'ldira olmaydi.


Yechim

Loyihadagi strategik qaror Evropa texnologiyasi va zamonaviyligini brendning joylashuvida sharqona ruhiylik, samimiylik va chuqur madaniy kod bilan birlashtirish edi. Shuning uchun, Baraka bozori-yuqori sifatli va tanlangan mahsulotlar, adolatli narxda, ochiq odamlar va uydan piyoda masofada joylashgan zamonaviy xizmat. Brendning o'ziga xos xususiyati ishonchlilik - sifat barqarorligi va Barakaning eng sevimli va qulay do'konida sizga kerak bo'lgan hamma narsaning mavjudligi kafolatlarini birlashtiradi - do'kon har doim o'z xaridorlari va ularning ehtiyojlari uchun ochiqdir, bu esa doimiy rivojlanishni kafolatlaydigan zamonaviylikdir.


Natija

Zanjir nomi mahalliy iste'molchi uchun chuqur ma'noga ega, chunki "Baraka" ning o'zbek tilidan tarjimasi yo'q, lekin "mo'llik" tushunchasi eng yaqin. Bundan tashqari, bu so'z yaxshi tilak va hatto tabrik sifatida ishlatiladi. Brendning joylashuvi va nomidan kelib chiqib, korporativ belgi ishlab chiqilgan bo'lib, unda ikkita ramz birlashtirilgan: quyosh va kungaboqar an'anaviy bezak elementlari ko'rinishida. Bu o'zbek madaniyatining vizual kodiga kirgan serhosil sharqning ramzlari (quyosh - O'zbekiston va Toshkent timsollarining elementi). Shrifti yumaloqlanadi, chunki u brendning do'stligi va moslashuvchanligini aks ettiradi, uchburchak qoliplar esa tovar nomi bilan bog'liqlikni ta'kidlaydi. Korporativ identifikatorning asosi to'q sariq rang bo'lib, hayotiylik, iliqlik va ijobiylik bilan bog'liq. Loyiha doirasida ishga tushirilgan kundan boshlab dastlabki ikki yil mobaynida brendlar bilan muloqot qilish strategiyasi ishlab chiqildi. Brend hududi - "Do'kondan ko'ra yaqinroq bo'lish". Soobshcheniye «Baraka market – magazin, v kotorom yest' vse, chto nuzhno, chtoby stat' svoim». Takim obrazom, Baraka market – eto zabotlivyy, «svoy» magazin, v kotorom kazhdyy naydet sebe vse neobkhodimoye. V tonal'nosti kommunikatsii brenda aktsent sdelan na yego yarkosti, aktivnosti i emotsional'nosti, chto v posleduyushchem povliyalo na dizayn brenda. "Baraka bozori - bu do'kon, bu sizning shaxsiy bo'lishingiz uchun kerak bo'lgan hamma narsaga ega". Shunday qilib, Baraka bozori g'amxo'r, "o'z" do'koni bo'lib, u erda hamma kerakli narsalarni topadi. Brend aloqasining ohangliligida uning yorqinligi, faolligi va hissiyotliligiga e'tibor qaratiladi, bu keyinchalik brend dizayniga ta'sir qiladi.



Ro'yxatga qaytish