Вы участник?

ISH TAQDIM QILISH

Loyihalar

Uztelecomga sodiqlikni qanday oshirish mumkin?


  • Nominatsiya:

    SMM-kampaniya

  • Brend

    Uztelecom

Muammo

UZTELECOM - O'zbekistondagi eng yirik telekommunikatsiya operatori. Obunachilar qancha ko'p bo'lsa, turli masalalar bo'yicha qo'ng'iroqlar shunchalik ko'p bo'ladi, teskari aloqa samaradorligi zarar ko'radi va bu salbiy ta'sir ko'rsatishi mumkin. Maqsadlar: - ijtimoiy tarmoqlarda fikr almashishni tezlashtirish; - brend atrofida ijobiy imidjni shakllantirish.


Yechim

Biz har bir ijtimoiy tarmoq uchun alohida jamoa menejerlarini bog'ladik. Ilovalarni yozish uchun alohida tizim yaratilgan. Biz telegram kanallarda individual xizmatlar va kompaniyalar aksiyalarini reklama qilishni, shuningdek, yirik ommaviy axborot vositalarida saytlarda bannerlarni reklama qilishni boshladik.


Natija

Ishning birinchi oyida quyidagilar qayta ishlandi: 1390 ta sharh, 825 ta Facebookda xabarlar; 929 ta izoh, 460 ta Instagramda post. Xabarlarga va foydalanuvchilarning sharhlariga javob berish vaqti bir necha bor kamaygan. Telegram kanallaridagi reklama kampaniyasi 1,719,100 dan ortiq foydalanuvchilarga yetdi. Operatsiyaning ikkinchi oyida biz abonentlarimizdan ijobiy fikrlarni qabul qila boshladik.



Ro'yxatga qaytish