Вы участник?

ISH TAQDIM QILISH

Loyihalar

Mashhurlar yordamida xabardorlikni oshirish


  • Nominatsiya:

    Mashhur shaxslar ishtirokidagi reklama kampaniyasi

  • Brend

    Feed Up

Muammo

2010 yildan beri mavjud bo'lgan FeedUp brendi haqida kam odam bilgan yoki unga ishonmagan. Hatto mintaqalarda ular Feed Up haqida eshitmagan.


Yechim

Boshqa viloyat va viloyatlardan kelgan poytaxt mehmonlarining xabardorligini oshirish, qiziqishi, ishonchi va sodiqligini oshirish, shuningdek, O'zbekiston Respublikasi hududlarida filial ochishdan oldin tomoshabinlarni isinish maqsadida "8 agentligi BIT MEDIA "mashhur komediya san'atkorlari - Mirzamuratov Dilshod va Mirzaxolov Otabekni jalb qilgan holda, hududlardan o'zbekzabon tomoshabinlar uchun bir qancha hajviy videolarni suratga olish uchun reklama kampaniyasini ishlab chiqdi. Shuning uchun aktyorlar ishtirokida har bir mintaqa shevasida tushunarli bo'lgan videolarni suratga olishga qaror qilindi. Shunday qilib, asosiy xabarni iste'molchilarga etkazish. Keyin videolarni egalik qilgan ommaviy axborot vositalariga, pulli ommaviy axborot vositalariga va natijada bilvosita topilgan ommaviy axborot vositalariga tarqatish.


Natija

Ijtimoiy tarmoqlarning umumiy qamrovi 1 milliondan oshdi. Nashrning faqat o'z ommaviy axborot vositalaridagi aktsiyalari soni: 1799 ta konvertatsiya: "Lokomotiv Anhor", "Samarqand Darvoza", "Kompas", "Ipodrom" bozori filiallarida yangi yuzlar soni 82 taga ko'paydi.Savdo dinamikasi: etkazib berish 42% ga oshdi.



Ro'yxatga qaytish