SMM-kampaniya
"FM BAR"
FM bar - shaharning markazida. Bu raqobatchilardan nisbatan kamtarona dastur, o'ziga xos atmosfera va uzoq umr tarixi bilan farq qiladi. Ammo kontentning o'ziga xos xususiyatlari materiallarni targ'ib qilish va maqsadga yo'naltirishga imkon bermaydi. Chunki, bir tomondan, Facebook va Instagram taqiqlangan, boshqa tomondan, konservativ aholining yetarlicha katta qismi, bunday kontentni ma'qullamaydi. FM bar maqsadli reklamaga juda muhtoj - bizga "yangi" auditoriya va tashrif buyuruvchilar sonining ko'payishi kerak.
Qaror juda radikal edi - fotosuratlarni butunlay rad etish. Amalga oshirishni videoda ko'ring
Instagram reklama uchun barcha reklama kampaniyalarini o'tkazib yubordi; postlardagi yoqtirishlarning umumiy soni - 1843 - ER indikatori 606% ga oshdi va 23,6% ni tashkil etdi; salbiy izoh ijtimoiy tarmoqlarda 0 ta