Вы участник?

ISH TAQDIM QILISH

Loyihalar

DELICE-Yorqinroq his et


  • Nominatsiya:

    Integratsiyalangan kampaniya

  • Brend

    DELICE

Muammo

Delice Chocolate 10 yildan ortiq vaqt davomida O'zbekistonda shokolad ishlab chiqarishni muvaffaqiyatli amalga oshirib kelmoqda, lekin mahsulotni doimiy ravishda takomillashtirish (logotip, qadoqlash, assortiment va mahsulot qatori) brend egalarini keng ko'lamli reklama kampaniyasini o'tkazishga undadi. Agentlikka oxirgi iste'molchiga kompaniyaning asosiy xabarini, ya'ni kayfiyat va ta'mni etkazish vazifasi berilgan.


Yechim

Birinchi qadam brendning o'ziga xos joylashuvini yaratish edi. Samarali reklama va marketing pozitsiyalarini yarating. Maqsadli auditoriyani brendga jalb qiling. Brend faqat mahsulot ishlab chiqarmaydi. U o'z mijozlariga his -tuyg'ular, his -tuyg'ular va his -tuyg'ularni beradi va beradi. Brend mahsuloti ochlikni saqlovchi emas. Bu yomon kayfiyatni davolash vositasidir, depressiya, zerikish, asabiylashish va turli xil vaziyatlar tufayli odamlar tez -tez duch keladigan salbiy hissiyotlarning keng doirasi. Salbiy his -tuyg'ular hayotni yorqin ranglardan mahrum qiladi, uni xira, kulrang, rangsiz qiladi. 1. Umumiy joylashuv tushunchasi: va u bilan siz har kuni o'z hayotingizni to'ldirasiz. - Bizning mahsulot yomon kayfiyat va depressiya uchun ajoyib va ​​samarali doridir. - Bizning mahsulotimiz ijobiy his -tuyg'ular va yangi taassurotlarni rag'batlantirishning ajoyib vositasidir. 3. Joylashtirishning semantik chizig'i: - Bizning raqobatchilarimiz oziq -ovqat mahsulotlarini ishlab chiqaradilar. Biz - his -tuyg'ular va taassurotlar yaratamiz. Brend nafaqat hayotingizning ranglarini qaytaradi, balki ularni yanada yorqinroq qiladi. Biz brendning asosiy qadriyatlarini ifodalovchi shior bilan chiqdik: Delice. Yorqinroq his qiling. Yorqinroq va boshqalar.


Natija

Reklama kampaniyasi tufayli barcha hududlarda brendni tan olish, sotishni bir necha barobar oshirish va "yangi bozorlarga" chiqishga tayyor bo'lish mumkin edi.



Ro'yxatga qaytish