Integratsiyalangan kampaniya
Dodo Pizza
Kompaniya 2006 yilda Toshkent shahrida tashkil etilgan, ayni paytda biz O'zbekiston bozorini yuqori sifatli go'sht mahsulotlari bilan ta'minlaymiz. (Zavod kolbasa, go'shtli shirinliklar, kolbasa, shuningdek pishloq va konserva ishlab chiqarish bilan shug'ullanadi) va oxirgi iste'molchi orasida juda mashhur. Maqsad: brendning o'ziga xos joylashuvi orqali o'zingiz haqingizda eslatish. Fikr: Tarixiy shaxslarning "qadoqlash" mahsulotining joylashuvi - bu bilvosita, lekin yorqin dalil sifat va ta'mi jihatidan "asrlar" standartlariga rioya qilgan holda mahsulot ularga qat'iy rioya qilishini ko'rsatadi.
Brendni "tarixiy imidj" formatida targ'ib qilish "Napoleon" va "Kleopatra" reklama kanallari ishtirokida bir nechta reklama roliklarini suratga olishga qaror qildik: televidenie, radio, tashqi (LED monitorlar, tashqi reklama tuzilmalari) metro, avtobuslar , Tg kanallari
Reklama kampaniyasidan so'ng, tan olinish bir necha barobar oshdi va respublikada savdo hajmining o'sishiga ijobiy ta'sir ko'rsatdi. P.S: B2B yo'nalishi bo'yicha "Osiyo kolbalari" brendi vakillari "Aaa, bizni yutgan sizmisiz?" so'zning yaxshi ma'nosida. Videoni tomosha qilib, bunga amin bo'lishingiz mumkin. Iste'molchi hazilni ushlab, asosiy xabarni esladi.