Integratsiyalangan kampaniya
EVOS Ramadan
Muborak Ramazon oyi O'zbekiston uchun juda muhim, lekin zamonaviy jamiyatda uning asl ma'nosini asrab -avaylash va hozirgi avlodga etkazish qiyin. Ramazonning asl ma'nosi shu oydan boshlab yaxshiroq bo'lishdir.
EVOS odamlarga muqaddas Ramazon oyining asl ma'nosini eslatadi va ularni asosiy vizual va barcha reklama vositalarida efirga uzatiladigan qisqa xabarlar orqali mehribon, rahmdil, saxiy va rahmdil bo'lishga undaydi. Bu EVOS brendining falsafasiga va u nima haqida gapirayotganiga juda mos keladi. Xabar davomida ovqatlarning barcha fotosuratlari ijtimoiy tarmoqlar tasmasidan berkitilgan, iftorlikdan bir soat oldin arxivdan olingan va iftorlikdan keyin yashiringan "iftor to'plamlari" bo'lgan fotosuratlar bundan mustasno.
Hammasi bo'lib, videolar 1 574 985 marta ko'rildi, o'zaro ta'sirlar soni 190 516 tani tashkil etdi.