Yangi mahsulot yoki xizmatning ishga tushirilishi
DELICE
Delice Chocolate 10 yildan ortiq vaqt davomida O'zbekistonda shokolad ishlab chiqarishni muvaffaqiyatli amalga oshirib kelmoqda, lekin mahsulotni doimiy ravishda takomillashtirish (logotip, qadoqlash, assortiment va mahsulot qatori) brend egalarini keng ko'lamli reklama kampaniyasini o'tkazishga undadi. Agentlikka oxirgi iste'molchiga kompaniyaning asosiy xabarini, ya'ni kayfiyat va ta'mni etkazish vazifasi berilgan.
Birinchi qadam brendning o'ziga xos joylashuvini yaratish edi. Samarali reklama va marketing pozitsiyalarini yarating. Maqsadli auditoriyani brendga jalb qiling. Brend faqat mahsulot ishlab chiqarmaydi. U o'z mijozlariga his -tuyg'ular, his -tuyg'ular va his -tuyg'ularni beradi va beradi. Brend mahsuloti ochlikni saqlovchi emas. Bu yomon kayfiyat, ruhiy tushkunlik, zerikish, asabiylashish va turli vaziyatlar tufayli odamlar tez -tez duch keladigan salbiy his -tuyg'ular bilan kurashish vositasidir.
Reklama kampaniyasi tufayli barcha hududlarda brendni tan olish, sotishni bir necha barobar oshirish va "yangi bozorlarga" chiqishga tayyor bo'lish mumkin edi.