Вы участник?

ISH TAQDIM QILISH

Loyihalar

ME’MOR//2019


  • Nominatsiya:

    Integratsiyalangan kampaniya

  • Brend

    KNAUF

Muammo

Ko‘rik-tanlov birinchi marta o‘tkazildi, ko‘pchilikka ma'lum emasdi va avval brendni, keyin unga qiziqishni shakllantirishga muhtoj edi.


Yechim

Ko‘rik-tanlovning noyob brendbuki tayyorlandi, maqsadli auditoriya (potensial ishtirokchilar) o‘rtasida ko‘rik-tanlovni ilgarilatish bo‘yicha strategiya tuzildi va taqdirlash marosimini aholi o‘rtasida ilgarilatish bo‘yicha kreativ alohida ishlab chiqildi va amalga oshirildi (taklif etilgan mehmonlar ko‘rik-tanlovning “elchi”lari bo‘ldilar).


Natija

ME’MOR//2019 taniqli bo‘libgina qolmay, jamiyat uchun muhim zamonaviy tadbir sifatida hammaning yodida qoldi.



Ro'yxatga qaytish