Mavsumiy kampaniya
KNAUF. Quruvchilar kuni
2017-yildan buyon O‘zbekistonda avgustning ikkinchi yakshanbasi rasman Qurilish sohasi xodimlari kuni deb e'lon qilingan. Kampaniyadan maqsad – bayramning KNAUF bilan qat'iy bog‘liqligi hissini shakllantirish, Quruvchi kasbini ommalashtirish, ta'mirlash va qurilish chiroyli bo‘lishi mumkinligini ko‘rsatish, qurilish kasbi vakillari egallagan ko‘nikmalarga hurmat bajo qilish. O‘lchov: Brendning taniqliligi, uning raqobatchilar orasida ajralib turishi. Quruvchilar kuni bayramining aynan KNAUF bilan bog‘lab tasavvur etilishi.
KNAUF bayramini tashkil etish, u an'anaviy ravishda poytaxt va barcha mintaqalarni qamrab oladigan bo‘lsain va har yil oldingisidan biror o‘ziga xoslik bilan ajralib turadigan bo‘lsin.
KNAUF brendi taniqliligi maqsadli auditoriyada tashqarida ham o‘sdi. Bayramning KNAUF brendi bilan bog‘liq holda eslanishi shakllandi.