SMM-kampaniya
Tenge Bank
O'zbekistondagi barcha banklar taxminan bir xil mahsulotlarni taklif qiladilar, ular o'zlarini jiddiy moliyaviy institutlar sifatida ko'rsatadilar, ko'pincha aloqa qilishda murakkab atamalardan foydalanadilar. Moliyaviy savodxonligi pastligi sababli, zamonaviy yoshlar vakillari ko'pincha ularni tushunmaydilar, "stavkalar", "kredit bo'yicha to'lovlar" dan qo'rqishadi, "depozitlar" ga ishonmaydilar.
Biz Bankga maqsadli auditoriya bilan ularga yaqin bo'lgan tilda gaplashishni taklif qildik: oddiy, qulay, ijobiy. Qiyin narsalarni topshirish oson. Haqiqiy misollar bilan tushuntiring va rag'batlantiring.
8 oyda 127 ta nashr; 3 000 000 dan ortiq foydalanuvchilarga kirdi; 25 mingdan ortiq layk.