SMM-kampaniya
Tuborg
Tuborg New Year edition - bu pivoning cheklangan turi bo'lib, u Yangi yil bayramlari sharafiga yaratilgan. Yangi dizayn O'zbekistonda ichimlikning o'ziga xos xususiyatiga aylandi. Murakkablik: amaldagi qonunchilik spirtli ichimliklarni reklama qilishni taqiqlaydi. Yangi yil dizayniga yaqin, yangi yil tasvirini tan olishni kuchaytirish uchun, qonunni buzmaslik.
HORECA punktlarida mavzuli kechalar uyushtirildi. Sahifalarning o'ziga xos dizayni yaratildi, unda e'lonlar va voqealardan fotoreportajlar joylashtirildi. Biz markali tovarlardan foydalangan holda partiyalarni e'lon qilish uchun maqsadli auditoriyaga ega bo'lgan bloggerlarni jalb qildik. Biz Facebook sahifamizning muqovasini o'zgartirdik, u korporativ identifikatsiyani aks ettirdi va mashhur metropoliten rok guruhining maxsus musiqa yaratildi. Instagram yangi yil hikoyalarini musiqalar bilan boshladi va reklama kampaniyasini boshladi.
1,5 oylik ish uchun: 1 914 903 dan ortiq qamrovli foydalanuvchilar; 6 partiyada mehmonlarning to'liq zallari; Xabardorlikni oshirish.