Milliy qadriyatlar ishtirokidagi kampaniya
Marketing.uz
2016 yilda tashkil etilganidan buyon O'zbekiston marketing assotsiatsiyasi asta -sekin Markaziy Osiyodagi eng yirik uyushmalardan biriga aylandi. Bugungi kunda u O'zbekistondagi TAF festivalini o'tkazish va tashkillashtirish bilan shug'ullanadi, shuningdek MAKON platformasida marketing sohasida ma'rifiy tadbirlar o'tkazadi. 2021 yilda assotsiatsiya o'z faoliyatini kengaytirishga qaror qildi, ammo mavjud bo'lgan dizayn brendni kengaytirishga imkon bermadi. U murakkab logotip shakliga ega edi va bitta uslubga rioya qilmasdi, bu brendning tan olinishiga va natijada assotsiatsiyaning muvaffaqiyatli rivojlanishiga salbiy ta'sir ko'rsatar edi.
Birinchidan, qat'iylikdan voz kechishga, o'zbek madaniyatini xususiyatlarini qo'shgan holda kompaniya uslubiga ijodkorlik va yengillikni berishga qaror qilindi, bu tashkilot faoliyatini ancha daromadli va yorqinroq aks ettirish imkonini berdi. Mamlakatimizning arxitekturasida va tashqi ko'rinishida mozaikaning u yoki bu shakli faol ishtirok etadi. Va marketing, zamonaviy faoliyat turi sifatida, fan kabi bir necha yo'nalishlardan iborat bo'lib, ular mozaikaning bo'laklari kabi oxiri umumiy rasmga qo'shiladi. Shunday qilib, logotipni shunga xos kabi dinamik va moslashuvchan qilishga qaror qilindi.
Natijada, biz kompaniyaning qadriyatlari va maqsadlarini birlashtirgan soddalashtirilgan, jonli va mazmunli dizaynni ishlab chiqdik. Natija ilova qilingan faylda batafsil ko'rsatilgan (taqdimot)