Вы участник?

ISH TAQDIM QILISH

Loyihalar

Ayollar nimani xohlashadi?


  • Nominatsiya:

    Integratsiyalangan kampaniya

  • Brend

    Toyota Central Asia

Muammo

Toyota C-HR-bu mutlaqo yangi model va O'zbekiston buni qanday qabul qiladi? Toyota rasmiy sotuvchisi bozorga endigina kirib keldi. Mijozlarni jalb qilish oldimizda qiyin vazifa turibdi, bundan tashqari rasmiy vakilning narxi norasmiy dilerlarga qaraganda yuqori edi.


Yechim

Yechim maqsadli auditoriya imkoniyatlarini maksimal darajada oshirishga qaratilgan edi, shuning uchun ijtimoiy tarmoqlardagi kontent - strategiyalardan tashqari, maqsadli, kontekstli va bannerli reklama kabi reklama kanallari ishlatilgan. Biz Facebook va Instagramda noldan ikkita hisob yaratdik. Sahifani har xil, lekin bir xil uslubda ko'rsatish uchun biz elementlarning yagona kontseptsiyasini va 10 dan ortiq tartibni ishlab chiqdik. Modelning afzalliklarini namoyish etish va yetkazish uchun Toyota C-HR uchun tasvirli video yaratildi. Biz kompaniyani bozorga moslashtirish strategiyasini ishlab chiqdik, potentsial mijozlar bazasini shakllantirdik va maqsadli auditoriyaning sodiqligini oshirdik.


Natija

Toyota avtosalonining ochilishi haqida aholini xabardor qildi. Biz salonga mijozlarning umumiy oqimini oshirdik. Toyota C-HR avtomashinalari 3 oy davomida reklama byudjeti 3600 AQSh dollari bo'lgan umumiy qiymati 645 500 AQSh dollariga sotildi.



Ro'yxatga qaytish