Вы участник?

ISH TAQDIM QILISH

Loyihalar

TAF 2021da ishtirok etish uchun "Atsekard" preparatining reklama loyihasi


  • Nominatsiya:

    Milliy qadriyatlar ishtirokidagi kampaniya

  • Brend

    Preparat "Atsekard"

Muammo

Uzoq vaqt davomida bozorda bo'lgan Atsekard preparati uchta asosiy raqobatchiga ega: Trompol, Tromboass va Kardiomagnil. Arzon narxdahamda bir xil tarkibga ega bo`lgan dori. Shifokorlar va farmatsevtlar deyarli tavsiya qilishmaydi. Ammo, sotuv rejasi bajarilmoqda, biroq sotish uzviy ravishda o'smadi. Shifokorlarning bilimlarni mustahkamlash va iste'molchiga Atsekard infarkt va insultning oldini olishning eng qulay usuli ekanligini yetkazish kerak edi. Bu vaziyatdagi qiyin narsa - bizning yo`naltirilgan auditoriyamiz – keksalar edi. Ularga ma'lumotni o'z tillarida yetkazish, shu bilan birga men farmatsevtik ishlab chiqaruvchilari suratga olishga odatlangan standart videolardan voz kechishni xohlardim. Asosiy raqobatchilarimiz G'arb ijodkorlari ijodidan foydalanishgan. CIG jamoasi va men tomoshabinlarga yaqinroq bo'lishga, bobo -buvilarimizning kayfiyatiga ijobiy ta`sir qilib, ularning qalbida aks sado beradigan ishni qilishga qaror qildik.


Yechim

Yechim sifatida dori -darmonlarni ko'rsatmaslik, shuningdek, yurak urishining kompyuter grafikasi orqali videoda demo versiyasini ko`rsatishdan voz kechdik va preparatning farmakologik xususiyatlari haqidagi deyarli barcha ma'lumotlarni olib tashladik. Uning o'rniga video rolikda biz milliy qadriyatlarni ko'rsatdik. Bizning bobo va buvilarimiz uchun eng muhimi - bu yaqinlarining iliqligi, oilaning quvonchi, oilaviy urf -odatlardir, o'zbek oilasi – katta oila. Bolalar va nabiralarga to'la katta oiladir. Biz eski, taniqli Andijon polkasini asos sifatida oldik - axir, yoshlikdan tanish bo`lgan ushbu kuy katta avlod qalbida aks sado beradi. Ritmik kuy yaqinlaringiz bilan raqsga tushishga undaydi . Ramziy daraxt avloddan –avlodga o`tib hovlini bezab turibdi. Bu biz o`rgangan hayot, bu har birimizning chuqur qalbimizda aks etgan. Biz uchun yurakning profilaktikasi 40 yoshdan boshlanishi kerakligini ko'rsatish juda muhim edi va bu bizga doimo harakatda bo'lishga hamda yaqinlarimizning iliqligi va sevgisidan uzoqroq bahramand bo'lishga imkon beradi. Bizning qahramonlarimiz faol hayot kechirishadi va Atsekard bu borada ularga doim yordam beradi. Odamlar shunchaki hayotdan zavqlanishadi. Boshqa hech narsa faqatgina sog'lom yurak zarur.


Natija

Birgalikdagi sa'y-harakatlarimiz tufayli, reklama joriy yilning may oyida boshlanganiga qaramasdan, biz shu davr ichida (2020 yil yanvar-iyun) nisbatan 127% daromad olishga muvaffaq bo'ldik.



Ro'yxatga qaytish