Gross bilan faqat yoqimli xotiralar
Yangi voqeliklar biznes yuritishda zamonaviylashtirilgan yondashuvni talab qiladi. Kompaniyalar raqamli dunyoga o‘tishda raqobatbardosh bozorga mos strategiyalarni ishlab chiqmoqda.Gross sug‘urta kompaniyasi shu yo‘nalishda kashshof bo‘ldi, birinchi bo‘lib 2020-yilda onlayn sug‘urtani joriy qildi – Raqamli mahsulotni reklama qilish: avtosug‘urta, sayohat, baxtsiz hodisalardan sug‘urta qilish. Gross O‘zbekiston bozorida yechim uchun yangilangan, zarur bo‘lgan vaqt namunasini ko‘rsatdi – ular avtomashinalarni onlayn sug‘urta qilish imkoniyatini yaratdilar.Ushbu aksiyaning asosiy mahsuloti har bir shaxsiy avtomashina egasi tomonidan majburiy sug‘urta polisi bo‘ldi. avtomobilga ega bo‘lishi talab qilinadi. Ushbu hujjat voqea sodir bo'lgan taqdirda yo'l politsiyasi inspektoriga taqdim etilishi kerak. Uning maqsadi haydovchi tomonidan etkazilgan baxtsiz hodisa natijasida etkazilgan zararning o'rnini qoplashdir.Asosiy raqamli yondashuvga ega bo'lgan loyiha zamonaviy reklama vositalaridan foydalangan holda ommaga taqdim etildi, masalan: Gross kompaniyasining barcha rasmiy platformalari (Inst, Fb, mobil ilova, veb-sayt ), onlayn media, telegram kanallari, tashqi insolyatsiya-banner reklamasi Raqamli reklamaga misollar: Google Display Network, GDN CPC, Google Search, Progmmatic banners, Yandex Banners, Kun.uz mobile, Repost.uz web-banneri, Inst+Fb, Inst+Fb CPC. Gross o'sish sohasi sifatida va o'zining maqsadi sifatida onlayn formatdagi B2C sektorida sotuvlar ulushini oshirishni belgilab berdi.
Muammo, vazifa
Mijoz duch kelgan asosiy muammo sug'urta polisining amal qilish muddati edi. Uni uzaytirish yoki yangi ro'yxatdan o'tish uchun mijoz rasmiy nuqtaga - ofisga borishi kerak edi, bu esa Yalpi mijozning majburiy jismoniy mavjudligini anglatadi. Mijoz yetib kelgach, jonli navbatga duch kelishi mumkin, bu esa mijozning vaqtini ham behuda sarflaydi. Barcha hujjatlarni to'ldirgandan so'ng, mijoz to'lovni amalga oshirishi kerak edi, bu faqat banklar yordamida amalga oshirildi. Bu butun jarayonning samaradorligini sezilarli darajada pasaytirdi va qo'shimcha vaqt talab qildi.
Yechim
Gross kompaniyasi mijozning barcha noqulayliklarini hal qildi, qulaylik va vaqtni tejashni ta'minladi - bu onlayn sug'urtani joriy qildi. Mijoz harakat va navbat kutmasdan vaqtni boy bermay, darhol sug‘urta polisini rasmiylashtirish imkoniyatiga ega. Mijoz ushbu protsedurani istalgan vaqtda, o'zi uchun qulay bo'lgan vaqtda amalga oshirishi mumkin. Shuningdek, to‘lov jarayoni onlayn formatga o‘tkazildi. Bu ro‘yxatga olish jarayoni samaradorligini oshirish imkonini berdi.
Natija
Statistik tahlillarga ko'ra, 2022 yilda onlayn savdolarning o'sishi 2021 yilga nisbatan + 568% ni tashkil etdi. Sotilgan qutblar sonining o'rtacha oylik o'sish sur'ati shu davrga nisbatan +120% bo'lsa, u +340% ga oshdi. Har ikkala ko‘rsatkich ham biznesni rivojlantirishda ijobiy dinamika, tegishli yechimlarning to‘g‘ri amalga oshirilishidan dalolat beradi.