Promavto kompaniyasi uchun rebrending

"Promavto.uz, O'zbekistonda sanoatning turli sohalari uchun sifatli maxsus texnika ishlab chiqarishga ixtisoslashgan kompaniya. Kompaniya 6 yildan beri avtomobilsozlik va maxsus texnika sohasidagi mavjud dizayn va texnologik echimlarni modernizatsiya qilish va takomillashtirish, keyinchalik ularni o'z ishlab chiqarish quvvatlarida ishlab chiqarish bilan muvaffaqiyatli shug'ullanadi.

Muammo, vazifa

- Kompaniya brendining etishmasligi; - to'g'ri marketing strategiyasining yo'qligi; - brend xabardorligining etishmasligi; - brendlashning etishmasligi tufayli ularning kompaniyasi va mahsulotlariga ishonch yo'q edi; - to'g'ri brendlashning etishmasligi xalqaro bozorlarda muvaffaqiyatsizlikka va xalqaro sheriklarni izlashga olib keldi; - kompaniyada asosiy marketing vositasi yo'q edi (kataloglar, risolalar, varaqalar, reklama taxtalari, videolar, zamonaviy veb-sayt, umumiy brend identifikatori); - o'z mahsulotlarining asl manbai yo'q edi; - maqsadli auditoriya bilan aloqa yo'q; - ijtimoiy media marketing strategiyalari yo'q (ijtimoiy media akkauntlari yo'q); - yangi zamonaviy standartlarga moslasha olmadi;

Yechim

- Kompaniyani sinchkovlik bilan o'rganib chiqqandan so'ng, biz ularning barcha muammolarini hal qiladigan marketing strategiyasini ishlab chiqdik va kompaniyaning yangi ruhiga mos keladigan shiorni ishlab chiqdik: "loyihadan tayyor mahsulotgacha" - o'zlarining mafkuralarini namoyish etadigan zamonaviy, minimalist logotipni yaratdilar - ularning ishlab chiqarish imkoniyatlari bilan mukammal uyg'unlashgan yangi brendni yaratdilar; - brendni ishlab brendga; - butun O'zbekistondan to'plangan ko'plab manba materiallari yaratildi. - 3 xil mahsulot katalogi yaratildi; - yangi korporativ saytni ishlab chiqdi va tuzdi; - barcha ijtimoiy tarmoqlarda akkauntlar ochdi-mijozlarga sifatli xizmat ko'rsatish va qulay sharoit yaratish maqsadida ko'rgazma zalini ochdi; - ularni ko'rgazma va tanlovlarda ishtirok etishga yo'naltirdi;

Natija

- Endi Promavto.uz g'urur bilan ularning o'z brendi borligini aytishi mumkin; - ular ishlab chiqaradigan har bir mahsulot endi yangi brend ostida sotilmoqda "Promavto.uz"; - yangi brend to'liq mahalliylashtirilgan izotermik furgonlar ishlab chiqarishga imkon berdi; - mijozlar va iste'molchilar brendga ishonishni boshladilar "Promavto.uz, bu savdo foydasining 10 baravar oshishiga olib keldi; - brendga ega bo'lish ularga bitta buyurtma o'rniga ommaviy ishlab chiqarishni boshlashga yordam berdi; - yangi korporativ sayt xaridorlarga o'z mahsulotlari va xizmatlari haqida ochiq ma'lumot olish imkoniyatini berdi; - ijtimoiy tarmoqlardagi faollik maqsadli auditoriyaning ko'payishiga va mijozlar bilan munosabatlarning yaxshilanishiga olib keldi; - kompaniya chet elga chiqdi bozorlar va o'z mahsulotlarini eksport qilishni boshladi; - butun dunyo bo'ylab xalqaro aloqalar va sheriklar; - brendga bo'lgan ishonch yangi yo'nalishga olib keldi: maxsus avtoulov uskunalari uchun ehtiyot qismlarni sotish;

TAF! * TAF! * TAF! * TAF!

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi