Promavto kompaniyasi uchun rebrending
"Promavto.uz, O'zbekistonda sanoatning turli sohalari uchun sifatli maxsus texnika ishlab chiqarishga ixtisoslashgan kompaniya. Kompaniya 6 yildan beri avtomobilsozlik va maxsus texnika sohasidagi mavjud dizayn va texnologik echimlarni modernizatsiya qilish va takomillashtirish, keyinchalik ularni o'z ishlab chiqarish quvvatlarida ishlab chiqarish bilan muvaffaqiyatli shug'ullanadi.
Muammo, vazifa
- Kompaniya brendining etishmasligi; - to'g'ri marketing strategiyasining yo'qligi; - brend xabardorligining etishmasligi; - brendlashning etishmasligi tufayli ularning kompaniyasi va mahsulotlariga ishonch yo'q edi; - to'g'ri brendlashning etishmasligi xalqaro bozorlarda muvaffaqiyatsizlikka va xalqaro sheriklarni izlashga olib keldi; - kompaniyada asosiy marketing vositasi yo'q edi (kataloglar, risolalar, varaqalar, reklama taxtalari, videolar, zamonaviy veb-sayt, umumiy brend identifikatori); - o'z mahsulotlarining asl manbai yo'q edi; - maqsadli auditoriya bilan aloqa yo'q; - ijtimoiy media marketing strategiyalari yo'q (ijtimoiy media akkauntlari yo'q); - yangi zamonaviy standartlarga moslasha olmadi;
Yechim
- Kompaniyani sinchkovlik bilan o'rganib chiqqandan so'ng, biz ularning barcha muammolarini hal qiladigan marketing strategiyasini ishlab chiqdik va kompaniyaning yangi ruhiga mos keladigan shiorni ishlab chiqdik: "loyihadan tayyor mahsulotgacha" - o'zlarining mafkuralarini namoyish etadigan zamonaviy, minimalist logotipni yaratdilar - ularning ishlab chiqarish imkoniyatlari bilan mukammal uyg'unlashgan yangi brendni yaratdilar; - brendni ishlab brendga; - butun O'zbekistondan to'plangan ko'plab manba materiallari yaratildi. - 3 xil mahsulot katalogi yaratildi; - yangi korporativ saytni ishlab chiqdi va tuzdi; - barcha ijtimoiy tarmoqlarda akkauntlar ochdi-mijozlarga sifatli xizmat ko'rsatish va qulay sharoit yaratish maqsadida ko'rgazma zalini ochdi; - ularni ko'rgazma va tanlovlarda ishtirok etishga yo'naltirdi;
Natija
- Endi Promavto.uz g'urur bilan ularning o'z brendi borligini aytishi mumkin; - ular ishlab chiqaradigan har bir mahsulot endi yangi brend ostida sotilmoqda "Promavto.uz"; - yangi brend to'liq mahalliylashtirilgan izotermik furgonlar ishlab chiqarishga imkon berdi; - mijozlar va iste'molchilar brendga ishonishni boshladilar "Promavto.uz, bu savdo foydasining 10 baravar oshishiga olib keldi; - brendga ega bo'lish ularga bitta buyurtma o'rniga ommaviy ishlab chiqarishni boshlashga yordam berdi; - yangi korporativ sayt xaridorlarga o'z mahsulotlari va xizmatlari haqida ochiq ma'lumot olish imkoniyatini berdi; - ijtimoiy tarmoqlardagi faollik maqsadli auditoriyaning ko'payishiga va mijozlar bilan munosabatlarning yaxshilanishiga olib keldi; - kompaniya chet elga chiqdi bozorlar va o'z mahsulotlarini eksport qilishni boshladi; - butun dunyo bo'ylab xalqaro aloqalar va sheriklar; - brendga bo'lgan ishonch yangi yo'nalishga olib keldi: maxsus avtoulov uskunalari uchun ehtiyot qismlarni sotish;