Mobil ilovada kredit olishga arizalar bo'yicha mijozning KPI-ni 1 oy ichida 45%ga oshirib yubordiк

Biz mijoz – “Ipak yo‘li” aksiyadorlik innovatsion tijorat banki bilan 2023-yil mart oyidan beri ishlaymiz. Hamkorligimizdan asosiy maqsad bankning mobil ilovasida kredit olish uchun arizalar sonini ko‘paytirishdan iborat.

Muammo, vazifa

Bizning vazifamiz bankning mobil ilovasidagi ilovalar sonini oshirish edi. Asosiy muammo - bank sektoridagi yuqori raqobat va raqobatchilar tomonidan kuchli ommaviy axborot vositalarining qo'llab-quvvatlashi. Biz yaxshi USP ni tanlashimiz va dasturga yangi foydalanuvchilarni jalb qilish imkonini beradigan strategiyani ishlab chiqishimiz kerak edi.

Yechim

Biz mahsulot taklifini aloqa strategiyasining markaziga qo'yamiz: yanada qulayroq kredit stavkasi va uydan chiqmasdan kredit olish imkoniyati. Ushbu muloqot strategiyasidan foydalanib, biz foydalanuvchilarni ilovaga olib bordik va ularning qiziqishlarini ro'yxatga olish, identifikatsiya qilish va kredit arizasiga aylantirdik. Maqsadimizga erishish uchun biz butun huni bilan ishladik va hunining har bir bosqichi uchun asboblarni tanladik. Hunining 1-bosqichi: Ilovani yuklab oling Ushbu bosqichning maqsadi: Mahsulot haqida gapirib bering, yuklab olishni boshlash va mobil ilovaga mijozlar oqimi Aloqa strategiyasi: sohadagi yuqori raqobat va deyarli bir xil sharoitlar tufayli ijodkorlar kreditning qulay stavkasi va bankka bormasdan kredit olish tezligiga e'tibor qaratdilar. Asboblar: Google va DV360 To‘g‘ri tanlangan strategiya va vositalar tufayli biz yuklab olish bo‘yicha belgilangan ko‘rsatkichni 376 foizga oshirib, o‘rnatish narxini 79 foizga kamaytirdik. Hunining 2 va 3 bosqichlari: arizada ro'yxatdan o'tish, shaxsiy kabinetda identifikatsiya qilish Ushbu bosqichning maqsadi: manfaatdor auditoriyaning mavjud talabiga xizmat ko'rsatish, arizada ro'yxatdan o'tish, identifikatsiyani olish Aloqa strategiyasi: sohadagi yuqori raqobat va deyarli bir xil sharoitlar tufayli ijodkorlar kreditning qulay stavkasi va bankka bormasdan kredit olish tezligiga e'tibor qaratdilar. Asboblar: mijozlar bazasini yo'naltirish bilan YAN Biz nima qildik: maqsadli auditoriyaning 2 ta segmenti uchun reklama kampaniyasini boshladik: arizada aniqlanganlar va aniqlanmaganlar. Aniqlanganlar e’londagi havola bo‘yicha to‘g‘ridan-to‘g‘ri kreditlar bo‘limiga o‘tishdi, ular so‘rov bo‘yicha kredit tanlashlari va darhol unga murojaat qilishlari mumkin edi. E'londagi havola orqali aniqlanmaganlar identifikatsiya qilish bo'limiga o'tishdi. 4-bosqich: kredit olish uchun ariza berish Ushbu bosqichning maqsadi ilovadagi foydalanuvchi identifikatsiyasini kredit arizasiga aylantirishdir Natijalar: Reklama kampaniyasi o'tkazilgan oy davomida biz mijozning arizalar bo'yicha KPI ko'rsatkichini 45 foizga oshirdik va kredit olish uchun ariza berish narxini 70 foizga kamaytirdik. Displey reklamalarining sifati va umumiy natijaga qo‘shgan hissasini baholash uchun biz ko‘rish va bosishdan keyingi konversiyalarni ham kuzatdik. Ko‘rishdan keyingi tahlillar brend effekti va kechiktirilgan voqealarni baholashga yordam berdi.

Natija

Reklama kampaniyasining bir oyi davomida biz mijozning arizalar bo'yicha KPI ko'rsatkichini 45 foizga oshirdik. Reklama kampaniyasi tugagandan so'ng, siz tanlangan strategiyaning samaradorligini tasdiqlovchi ilovani yuklab olish va ochilishlar sonining doimiy o'sishini kuzatishingiz mumkin.

TAF! * TAF! * TAF! * TAF!

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi