Ipak Yo'li Banki uchun 3D tarzda SMM

Vizual tasvirlar evolyutsiyasini inobatga olgan holda, brend uning kontentiga yangi va zamonaviylik talablariga javob beradigan yondashuvga muhtoj.

Muammo, vazifa

Qanday qilib banklar o'rtasidagi yuqori raqobat sharoitida va reklamaning standart usullarida vizual tarzda ajralib turish va kontentingizga e'tiborni jalb qilish mumkin?

Yechim

3D texnologiyasidan foydalangan holda sahifa uslubini yangilash, uning yordamida brendni maqsadli auditoriyamiz uchun eng mos keladigan tarzda vizual tarzda yetkazishga erishish va asosiy ob'ektlar va savodli tahrir siyosatini ajratib chiqarish orqali kontentni qabul qilishni sezilarli darajada soddalashtirish.

Natija

Natijada, vizualning oldingi versiyalaridan va boshqa banklarning odatiy postlaridan tubdan farq qiladigan kontent yaratildi va auditoriya o'sishi va qamrovining raqamli ko'rsatkichlari bir necha baravarga oshdi. Shunday qilib, vizual strategiya kontent bilan faolroq o'zaro aloqada bo'lishga va foydalanuvchilarning bank xizmatlariga qiziqishini oshirishga olib keldi. Ipak Yo‘li Brendining bozorda ijobiy qabul qilinishini oshirib, boy tarixga ega kompaniya qanday qilib zamon bilan hamnafas bo‘lishi mumkinligini ko‘rsatdi.

TAF! * TAF! * TAF! * TAF!

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi