Nutrimed packaging
BFQga qadoqlash dizayn yaratısh
Muammo, vazifa
BFQni eskirgan chizig'ining tasvir , ifodasiz va yumshoq, boshqa paketlarga qarshi yo'qolgan. Paketlar iste'molchiga yomon yo'naltirilganligi to'g'risida xabar bermaydi, jalb qilmaydi.
Yechim
Logotipni qayta tiklash va dorilarning yanada dolzarb qiyofasini namoyish etadigan yangi dizayn tizimini ishlab chiqish orqali brendni bozorda qayta joylashtirish zarurati. G'oya va uning paydo bo'lishi: asosiy g'oya har bir yo'nalishdagi dori-darmonlarni bir-biriga bog'laydigan vizual assotsiatsiyalarni ishlab chiqish, harakat yo'nalishini ko'rsatish edi. Vizual jozibadorlik va tokchadagi BFQni farqlash uchun diqqatni jalb qilish uchun ko'zni quvontiradigan rang kombinatsiyalaridan va xaridorga ushbu dori nima uchun ekanligini aytib beradigan noyob rasmlardan foydalanish to'g'risida qaror qabul qilindi.
Natija
Jozibali soyalar diqqatni jalb qiladi va iste'molchiga BFQ yo'nalishini vizual ravishda aytib beradi. Paketdagi muvozanatli matn barcha kerakli ma'lumotlarni ikki tilda birlashtiradi. Idishdagi stiker ommaviy axborot vositalarini ortiqcha yuklamasdan qadoqlash dizaynini takrorlaydi.