AJOYIB KRASH-TESTLAR
ALTA Plast — bu Oʻzbekistonning yuqori raqobatbardosh bozoriga kirgan PVX deraza profillarini ishlab chiqaradigan kichik brend. Bu davrda u oʻnlab yillik tarixga ega boʻlgan va barcha aloqa kanallarini, shu jumladan eng qimmat — televidenieni qamrab oladigan, ulkan media-byudjetlarga ega boʻlgan eng yaxshi 3 ta etakchiga ega edi, ALTA esa faqat koʻproq arzon byudjentli maydonlarni — raqamli va oz miqdordagi tashqi reklamalarni sotib olishga qodir.
Muammo, vazifa
Alta Plast brendi agentlikka juda chegaralangan byudjetga tayanib, brend taniluvchanligini oshirishni soʻradi. Vazifa PVX deraza profilining fotosuratlari bilan matnli press-relizni tayyorlash va uni bir nechta respublika ommaviy axborot vositalari va hududiy Telegram-jamoatchilik guruhlariga joylashtirishdan iborat edi.
Yechim
Agentlik vazifani oʻrganib chiqib, mijozni ushbu yondashuv samarasiz boʻlishiga ishontirdi va profilning sifatini amalda koʻrsatishni taklif qildi — Ultra-byudjetli ishlab chiqarish bilan bir qator krash-testlarini yaratish va Alta mijozlaridan qanday qilib derazalarning mustahkamligini sinab koʻrishni istashlarini soʻrash orqali tomoshabinlarni jalb qilish. 4-ta videoni joylashtirish natijalari shunchalik samarali boʻldiki, agentlik PR-kampaniyaning koʻlamini kengaytirishni taklif qildi, shu bilan birga e'lon qilingan byudjet doirasida qoldi va mijoz tomonidan yaratilgan, ammo hech qanday faoliyatsiz qolgan yangi digital-aloqa YouTube kanalini kuchaytirdi. Shunday qilib, Oʻzbekistondagi eng uzun reklama gʻoyasi paydo boʻldi — 24 soatlik PVX deraza profilining krash-testi. Biz ushbu tadbir e'lonini ommaviy axborot vositalarida, shuningdek poytaxt va hududiy Telegram-jamoatchilik guruhlarida joylashtirdik.
Natija
Instagramda 6,9 million marta koʻrilgan 4 ta video. 24 soatlik krash-test 1,1 milliondan ortiq tomoshabinni qamrab oldi. YouTube’da jonli efirni 3500 ta tomoshabin koʻrgan. 1 300 ta yangi YouTube obunachilari. Havolani toʻplagan 7 finalchi. 2 million soʻm (~166 dollar) olgan 1 gʻolib. Brendning ijtimoiy tarmoqlardagi sahifalarida narxlari roʻyxati 626 marta soʻralgan. Aksiya summasi: realizatsiya uchun 2000 dollar va joylashtirish uchun 2000 dollar, bu raqobatchilarning shu kabi reklama aktsiyalari uchun mukofot fondidan kamida 10 baravar kam.