Erkakcha

An'anaviy Sharq jamiyatida paradoks mavjud, ya’ni bolaligidan o'g'il bolalar erkak bo'lishga o'rgatilgan, ammo shu bilan birga yoshlar ko'pincha hech narsani hal qilmaydi, kattalar ular uchun hamma narsani hal qilishadi. Ayniqsa, nikoh to'y haqida gap ketganda. Erkak o'sib ulg'aygan va katta mas'uliyatni o'z zimmasiga olgan eng ramziy lahzaga o'xshaydi. BBDO CA agentligi ISHONCH’ga o'z fikriga ega bo'lgan haqiqiy erkaklarning tanlovini namoyish etishni, muhim qarorlarni o'z qo'llariga olishni, shu bilan o'zlarining erkakligini ko'rsatishni va hayotning yangi bosqichini mustaqil va erkakcha harakatlari bilan boshlashni taklif qildi! ISHONCH, brend sifatida, SARPO SO'RAMASLIK bu erkakcha ish va haqiqatan ham e'tiborga loyiq erkakcha qadam degan fikrni qo'llab - quvvatlaydi.

Muammo, vazifa

Sarpo o'zbek oilalarining aksariyati uchun og'ir yukdir, chunki uning qiymati ba'zan bir necha yillik oilaviy daromaddan oshadi. Shu bilan birga, sarpo oddiy bo'lishi mumkin emas, chunki u oilaning obro'siga va kelin oilasining kuyovning oilasiga bo'lgan munosabatini baholash deb qaraladi. An'analar va jamoatchilik fikri bosimi ostida kelinning ota-onasi ko'pincha haddan tashqari ko‘p kredit yoki qarz olishadi, yosh turmush qurayotganlarning haqiqiy ehtiyojlarini qisman hisobga olgan holda, sarponi faqat taassurot qoldirish uchun sotib olishadi. Hozir O'zbekistonda to'y mavsumi boshlandi va sarpo masalasi ayniqsa dolzarb bo'lib qoldi. Shu sababli, maishiy texnika va mebellarning chakana savdosi bilan shug‘ullanuvchi ISHONCH do‘konlari sarpoga muqobil qarashni taklif qilishga qaror qildi.

Yechim

ISHONCH yangi, paydo bo'layotgan kuyovlar tomonidan sarpodan voz kechish tendentsiyasini qo'llab-quvvatlashga qaror qildi. Lekin eng asosiysi-ISHONCH bunday qaror nafaqat O'zbekistonning mavjud madaniy me'yorlariga zid emasligini, balki tabiiy ravishda ulardan kelib chiqqanligini aks ettirib berdi. Axir, kelajakdagi oilangiz uchun javobgar bo'lish, mustaqil qarorlar qabul qilish - urf-odatlarga mos keladigan munosib tarbiyaning natijasi bo‘lgan erkakcha ishdir. Shunday qilib, yosh erkaklar kelinning ota-onasidan moliyaviy yukning bir qismini olib tashlashadi, faqat yangi oilalariga kerak bo'lgan narsalarni xarid qilishadi va oila a'zolari uchun g'urur belgisiga aylanadi! Albatta, ISHONCH kuyovlarni nafaqat so'z bilan, balki amalda ham qo'llab-quvvatlashga qaror qildi: yangi turmush qurganlar uchun zarur bo'lgan har qanday mahsulotni muddatli to‘lovga va yaxshigina chegirmalar bilan sotib olishi mumkin. Bundan tashqari, ishonchdan mahsulot sotib olgan har bir kuyov va uning oilasi maxsus aksiyada ishtirok etadi.

Natija

Video nafaqat ISHONCH auditoriyasiga tarqatildi, balki mahalliy blogerlar tomonidan qo'llab-quvvatlandi va ular tomonidan manifestga kiritilgan qadriyatlar baham ko'rildi. Namoyishdan keyingi birinchi haftada manifest 200,000 dan ortiq ko‘rishlar soniga ega bo'ldi, bu jamoatchilikning yuqori darajadagi qiziqishi va reaktsiyasidan dalolat beradi. Yakuniy natijalar yirik reklama kampaniyasiga kiritilgan aksiya muddati tugagandan so'ng olinadi.

TAF! * TAF! * TAF! * TAF!

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi