alif shopda chillya
Issiq mavsumning bir qismi sifatida har bir kishining ma'lum bir toifadagi tovarlarga bo'lgan ehtiyoji ortib bormoqda. Xususan, konditsionerlar
Muammo, vazifa
Anomaliya issiq to‘lqini doirasida O‘zbekistonda ikki yil ketma-ket konditsionerlarga bo‘lgan talab ko‘p marta oshdi, yozda esa bu ko‘rsatkichlar bozor imkoniyatlaridan yuzlab baravar yuqori.
Yechim
Ko'p kanalli integratsiya qiyin iqlim sharoitida oddiy yechim xabari bilan to'lov auditoriyasi segmentlarini maqsad qilib qo'yadi. Issiqlikdan qochishning bir nechta "xalq" usullari mavsumiy xabar sifatida tanlangan. Vaziyatli videolar hamkorlarning oflayn mahalliy xabarlari va raqamli kampaniya bilan birga bo'ldi. Bitta integratsiya doirasida Alifning ikkita mahsuloti o'zaro ta'sir qiladi, shuning uchun mavsumiy reklama orqali foydalanuvchi kompaniya ekotizimiga kiradi.
Natija
1 iyundan 14 iyulgacha 641 ta konditsioner sotildi