Mazali gaplar joyi
“Mazali gaplar joyi” reklama kampaniyasi uzoq mehnat samarasi bo‘lib, buning samarasida iste’molchimiz portreti, uning odatlari va xohish-istaklarini chuqur o‘rganganimizdan so‘ng keldik. Anchor auditoriyamiz 18 yoshdan 25 yoshgacha bo'lgan yosh auditoriya ekanligini aniqladik - bular talabalar, bakalavrlar va yosh oilalar.
Muammo, vazifa
Zamonaviy yoshlar, yosh bo'lishiga qaramay, jiddiy charchash muammosiga duch kelishmoqda. Bu muammo asosan ijtimoiy tarmoqlarning ta'siri bilan bog'liq. Boshqalarning g'oyalari va muvaffaqiyatlariga intilishda, ular o'zlarining qobiliyatlariga shubha qila boshlashlari va muvaffaqiyatsizlik tuyg'ularini boshdan kechirishlari mumkin. Tadqiqotga kirishar ekanmiz, biz shuni angladikki, ko'pincha yoshlar kundalik shovqin-surondan qochib, do'stlari bilan tez ovqatlanish kafesida uchrashishga harakat qilishadi, u erda ular hayotlaridagi yangiliklar, yutuqlari bilan o'rtoqlashadilar, dolzarb muammolarini muhokama qilishadi. va, ma'lum bo'lishicha, ular haqiqatan ham o'z tengdoshlari davrasida bo'lganlarida va mamlakatning eng sevimli tezyurar taomlari - Lavashni iste'mol qilganlarida ochiladilar.
Yechim
Reklamada biz barcha yangiliklarni to‘rt do‘st o‘rtasidagi suhbat orqali ko‘rsatishga qaror qildik, ularda zamonaviy yoshlar muammolari va Oqtepa lavash qanday o‘zgarib, yangi, yosh va modaga aylangani haqida so‘z boradi.
Natija
Natijada tashrif buyuruvchilar oqimining +29% ga ko'payishi, shuningdek kuniga +1000 ta buyurtmaga yetkazib berish sonining ko'payishi.