Pitsa bo'laklari uchun ko'p million dollarlik qoplama.

Tadbir tashkilotchilari hamkorlarni jalb qiladi. Hamkorlar har doim ham hamkorlik samaradorligini baholay olmaydi. Hodisadan o'lchanadigan natijalarni qanday olish mumkin va qanday vositalardan foydalanish kerak? Keling, tajribamiz bilan o'rtoqlashaylik.

Muammo, vazifa

Dodo Pizza Tehnikum maktabining tug'ilgan kuni munosabati bilan o'tkaziladigan yoshlar kechasining taom hamkori bo'lishga taklif qilindi. 2000 dan ortiq ishtirokchilar va "Yilning eng yaxshi blogeri" mukofoti. Barcha hamkorlar reklama peshtaxtasida mehmonlarga taom berishadi.

Yechim

Biz oziq-ovqatga emas, balki iste'mol qilinganda eslab qoladigan tajribaga e'tibor qaratdik. Quyidagi vositalardan foydalanildi: ekranlardagi dinamik videolar, keng tarqatish hisoblagichi, tadbir uchun eksklyuziv mahsulot, maskot liboslaridagi animatorlar, bloggerlar uchun juda katta sovg'a sertifikatlari, reklama kodlari va UTM havolalari bilan SMS xabarlar.

Natija

Tadbir doirasidagi 2000 kishini qamrab olish va tatib ko‘rish bilan birgalikda biz mashhur bloggerlar – nominatsiyalar g‘oliblari orasida brendni alohida ta’kidladik. Bundan tashqari, ro'yxatdan o'tgan har bir ishtirokchi tadbirdan so'ng taklif bilan SMS-xabar oldi. Moliyaviy investitsiyalarsiz biz keng onlayn va oflayn auditoriya e'tiborini jalb qila oldik va endi biz tajribamizni boshqalar bilan baham ko'ramiz.

TAF! * TAF! * TAF! * TAF!

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi