Win-win tandir
-
Muammo, vazifa
Agentlik B2B segmentidagi mijozlarga O'zbekiston bozori uchun yangi vosita - avtoulovlardan foydalanish ajoyib natijalarga erishish mumkinligini qanday isbotlashi mumkin?
Yechim
Bu qanday ishlashini ko'rsating! Lekin shunchaki ko‘rsatish... bu zerikarli. O‘z tajribangizni haqiqiy raqamli realiti-shouda to‘plash va mijozlarni buning uchun pul to‘lashga ishontirish ancha qiziqroq. Biz 8 qismdan iborat “Tandir” shousini suratga oldik, unda biz ishlab chiqarish misolida qanday qilib ishlaydigan avtohuni yaratish mumkinligini batafsil ko'rsatdik - biz ochilish sahifasi va Telegram savdo botini ishlab chiqdik, uning atrofida tegishli maqsadli auditoriyani to'pladik. : marketologlar va biznes egalari va ularni mahsulotimizni sotib olishga ko'ndirishdi.
Natija
Natijada shou davomida qurgan hunimiz ikki-uch marta emas... 50 marta o‘z samarasini berdi! O'rtacha ishlab chiqarish to'lovi 1500 dollardan 7000 dollargacha ko'tarildi; ko'rgazmadan keyin va ko'rgazma davomida bizga PEST CONTROL, ANOR BANK, INTERNO, KULIKOV, NOVEY, MAJOR, BIB TEX, BEER GARDEN, BELLISIMO, RONI PIZZA va boshqa ko'plab mijozlar kelishdi. Loyiha natijasida: Qabul qilingan ishlab chiqarish: o'rtacha hisobda x5 o'sish, oyiga so'rovlar sonining 3 dan 15 gacha ko'tarilishi, dastlabki 2 oyda o'zini 50+ marta to'lagan avtomatik huni. Agentlik oldi: o'z tajribasini isbotlash, mavjud mijozlarning sodiqligini oshirish va yangilarini jalb qilish imkoniyati. Shuningdek, kollektsiyangizga yana bir muvaffaqiyatli holatni qo'shing. Loyihadan yig'ilgan barcha mablag'ni xayriyaga berdik.Hamma uchun haqiqiy yutuq.