Snack kontent ishlab chiqaruvchisi
Va siz SAVRNI oldingizmi? SAVR-bu nafaqat o'zbeklar uchun yangi brend, balki, asosan, atıştırmalıklar faqat urug'lar, Kurt va chiplar bo'lgan mamlakat uchun yangi toifadir.
Muammo, vazifa
Ha, Savr uchun hudud aniq-go'shtli pivo gazaklari. Ammo spirtli ichimliklarni iste'mol qilish mashhurligi pasayib borayotgan O'zbekistonda, ayniqsa yoshlar orasida emas, balki deyarli butun aholi faqat o'zbek tilida gapiradigan va o'ylaydigan jamiyatda o'zbek tilida so'zlashuvchi tarkibga talab ortib bormoqda. Bunda biz Savr uchun istiqbolli hududni ko'rdik- " bular ba'zi filmlar, seriallar yoki bloglarni tomosha qilish uchun yaxshi ketadigan go'sht tayoqchalari."Ammo muammo bor — O'zbekistonda mahalliy kontentning aksariyati o'nlab yillar oldin haddan tashqari tsenzura tufayli rivojlanishni to'xtatdi. Bugungi kunda deyarli har bir mahalliy film, serial yoki klip: ikkilamchi va yomon ta'm. Shunday qilib, Savr salqin tarkibni tomosha qilish uchun snack sifatida sifatli o'zbek tilidagi tarkibni qo'llab-quvvatlashi, targ'ib qilishi va ular bilan bog'lanishi kerak.
Yechim
Biz o'zbekistonlik yangi kontent-meykerlar maktabining eng yaxshi vakillari: subyektivning (subp) ilmpop kanali va ijtimoiy muammolarni ko'tarayotgan mashhur reper KONSTA bilan suhbatlashdik. Subyektivga qarshi hamkorlikda biz zamonaviy o'zbek ommaviy axborot vositalarini tanqid qiluvchi "ommaviy sotib olish" nomli katta hujjatli filmni chiqardik, u bir kun ichida YouTube-da 600 000 dan ortiq tomosha qilingan, ammo mahalliy media industriyasining ish tashlashlari tufayli olib tashlangan. Va KONSTA reperi bilan biz Jonga Tegdi (charchagan) trekini yozdik, u erda biz o'zbek chartlarining eng yuqori pog'onasiga ko'tarilib, mazasiz o'zbek tarkibining barcha kamchiliklarini ko'rib chiqdik. Va keyin ular qo'shiq asosida klip suratga olishdi. Kontentga parallel ravishda biz striming platformalarida reklama roliklarini ishga tushirdik, kinoteatrlarda filmlar oldida reklama joylashtirdik, boshqa sharmandali bloggerlarning tarkibiga qo'shildik, tashqi reklama bilan shahar ko'chalariga chiqdik, u erda ular butun aloqa orqali eslatildi-va siz tarkibni tomosha qilishdan oldin SAVRNI olishni unutmadingizmi?
Natija
Aksiya qizg'in pallada, hozirda SAVR sotuvi 61 foizga o'sdi, yakuniy natijalar shakllanishda davom etmoqda, biroq SAVR sifatli o'zbek tilidagi kontentni qo'llab-quvvatlashda davom etishiga ishonchimiz komil va siz subyektivga o'tish orqali joriy statistikani baholashingiz mumkin (https://www.youtube.com/@SUBYEKTIV) va KONSTA (https://www.youtube.com/watch?v=lC6dIjIWZXw)