Hayotiy qarorlar
Lifestyle - bu ertalab kapuchino sotib olish, ofisga "comfort" taksisi, do'stlar bilan kechqurun va mobil ilovadan to'lash... shaharda.
Muammo, vazifa
Va agar kompaniya foydalanuvchilar sonini ham, foydalanish chastotasini ham oshirib, miqyosni kengaytirish istagiga ega bo'lsa, brend respublikachi va xalqqa aylanib, mintaqalarga chiqish vaqti keldi. Insight: mahsulotning ishlab chiqarilishiga va umuman mobil hamyonlarning toifasiga qaramay, odamlar ulardan kripto sotib olish uchun emas, balki samsa sotib olish uchun foydalanadilar.
Yechim
Barcha o'zbekistonliklarning kundalik, maishiy, ba'zan kichik, ammo bir xil darajada muhim hayotiy qarorlari uchun brendga aylanib, haqiqiy o'zbek hayot tarzining bir qismiga aylaning. So'nggi ikki yil davomida biz hayotiy qarorlar uchun brend tasviri ustida ishladik, izchil aloqa o'rnatdik va yangi mahsulot o'zgarishlarini amalga oshirdik: foydalanuvchilarning haqiqiy hayotiy vaziyatlariga asoslangan keng qamrovli kampaniyalar, foydalanuvchilar o'z keshbeklarini hududlarda ta'limni qo'llab-quvvatlash uchun sarflashlari mumkin bo'lgan xayriya platformasi, foydalanuvchilarning haqiqiy iboralari bilan raqamli kartalar, ayollar biznesini qo'llab-quvvatladi O'zbekistonda o'z bizneslariga barcha reklama vositalarini taqdim etib, foydalanuvchilar bilan birgalikda jahon sheriklarining O'zbekcha kartalari dizaynini yaratdi.
Natija
Natijada, 2 yillik ish davomida: - foydalanuvchilar soni - 5 milliondan 11 milliongacha+ - mintaqalarda tan olinishi 78 foizdan 90 foizga oshdi-The Global Economics Payme-ni O'zbekistonda 2022 yilning eng yaxshi raqamli to'lov xizmatlari provayderi deb atadi! - "Mobil to'lovlar texnologiyasi bo'yicha eng yaxshi kompaniya" Global Economics 2023-PayTech Awards finalchisi-2023 - "elektron to'lovlarning eng yaxshi kompaniyasi-O'zbekiston 2023" xalqaro Moliya mukofotlari