Alif Juma
Xaridorlarni qo'llab-quvvatlash va jamoaning birlashishni o'rgatish maqsadida, Alif jamoasi O'zbekistonda qo'zg'atish bilan bog'liq assotsiativ ketma-ketlikni kuchaytirish va yangi foydani amaliy ko'rinishda ko'rsatish, yangi foydalanuvchilarni jarayonqa jalb qilish orqali, birlashish bo'yicha birlashish bilan ta'minlash vazifasini olib borishdi.
Muammo, vazifa
O'zbekistonda rassrochka keng tarqalgan emas. Rassrochka vositasi tarixiy ravishda faoliyat yuritishni haqiqiyroq boshlagan edi, shuningdek, bozor faqat hozirgi paytda eng yuqori talab bosqichlarini o'tqazishda. Alif uchun muhimdirki, u mahsulotlar va elektronika uchun rassrochka sohasida liderligini tasdiqlash. Bilimsizlik, moliyaviy rejalashtirishni bilmamaslik va natijada, rassrochkaga ishonishsizlik, faqat sotishlariga emas, balki barcha Alif ekosistemasi bilan muloqotga ta'sir qiladi.
Yechim
Belgilangan vazifa boyicha, hamkorlik tarmog'i bilan "Alif Juma" aksiyasi boshlandi, bu aksiyada bir nechta mashhur shaxslar birlashtirildi, ulardan bir qismi SMM va bloglarda etkazib berilganlik (ishonch) va kuzatilganlik darajasiga ega. Aksiyani amalga oshirish uchun, asosiy tasvirlashni ijro etish uchun teatri va kino san'atkori Muhammadiso Abdulkhayirov jalb qilindi, "Dustlik" mukofotini egasidir, O'zbek media segmentida eng ko'p tilaladigan kino sanoati san'atkorlaridan biri dir. San'atkorning fil'mografiyasida 100 dan ortiq film va o'yin mavjud. Auditoriyani aksiyaga jalb qilish maqsadi bilan, ikinchi bosqichli dasturlanishni dastlabki holatda amalga oshirishda mashhur blogerlar jalb qilindi. Asosiy kommunikatsiya vositalari - TV, tashqi reklama (ekranlar va bilbordlar), Instagram va Telegram kanallari, online media, dasturlanishda reklama (celebrity bilan chiqqan surat va roliklar) sifatida belgilandi. Mashhur shaxslarning vazifasi aksiyaga qo'shimcha qiziqish o'sishini ta'minlash, foydalanuvchining joynalishi tezroq amalga oshirish va rassrochkaga ishonmaslik bilan bog'liq xavfni olib tashlash edi. Rassrochkaning past narxi aksiyaning asosiy qadrati edi.
Natija
Aksiya qamrovi umumiy 60 000 000 dan ortdi. 8 kun ichida 44 mingdan ortiq mahsulot sotildi. “Alif Juma” doirasida 26 217 yangi foydalanuvchi Alif xizmatlariga ulandi. Kundalik sotuvlar 10 baravar va undan ko'proq oshdi. 72 000 murojaat kelib tushdi. alif shop ilovasi 66 ming oʻrnatildi. Bundan tashqari, muddatli to'lovga qidiruv so'rovlarini ko'paytirishga muvaffaq bo'ldik va hamkor-brendlar o’z auditoriyasi uchun vositaning afzalliklarini tushuntiruvchi keng kampaniyani amalga oshirdilar.