UZUM brendingi
2022 yilda O'zbekiston bozorida yirik UZUM bozori paydo bo'ldi. Ekotizim bo'lgan brend bozordan boshlangan.
Muammo, vazifa
Barcha aloqa nuqtalarida izchillikni saqlab qoladigan keng qamrovli brendingni ishlab chiqish zarur.
Yechim
Yorqin binafsha rang har bir brendni to'ldiradi va UZUM bilan doimiy aloqani yaratadi. Qo'shimcha sariq asosiy rangning yorqinligini oshiradi va aksan hosil qiladi. Logotip onlayn xarid qilish qulayligini ta'kidlab, uni U harfi ichidagi mashhur quvvat tugmasi bilan aniqlaydi. Naqshlar tizimi sharqona bezak rozetlariga o'xshaydi va vositaga qarab o'lchovli. Yorqin shtamp-stikerlar belgining shaklini takrorlaydi va mazmuniga qarab ranglarga bo'linadi. Fotosurat uslubi binafsha rangdan faol foydalanadi va shu bilan har qanday tasvirni moslashtiradi.
Natija
O'zbekistondagi yangi va eng yirik bozor uchun yorqin vizual uslub. 6 oy ichida Uzum O‘zbekiston bozorini egallab oldi. Kuchli vizual uslub va aqlli marketing harakatlari tufayli brend salomatligi monitoringi sezilarli natijalarni ko'rsatdi. - Toshkentda tan olingan №1 brend - 6 oy ichida 3 milliondan ortiq foydalanuvchi - Appstore va Google Playmarket-dagi yuklab olishlar sonida №1 - Umuman olganda, birinchi eslatma va brend haqida o'z-o'zidan bilimga ega bo'lgan bilimlar bo'yicha etakchi.