Turk taomlari restorani uchun neyming va logotip ishlab chiqish
Koronavirus pandemiyasi davrida Toshkentda turkcha taomlar tortiq qilinadigan «Dilshad LB» (launch bar) nomli kichik oilaviy kafe ochildi. Kafe o‘zining mazali taomlari va xizmat ko‘rsatish sifati tufayli tez tanila boshladi.
Muammo, vazifa
Ammo kengayish va yangi filial ochish fursati keldi. Shu onda ma’lum bo‘ldiki, kafe nomi kamchiliklarga ega: • hech qanday hislar chaqirmaydi, • eslab qolish mushkul, • turkcha oshxona bilan bog‘liqligi yo‘q. O‘shanda mijoz bizga mana shu topshiriqlar bilan murojaat qildi. Kafening noyobligini ifodalovchi va turk oshxonasi haqida tasavvur uyg‘otuvchi nom topish kerak edi.
Yechim
Tadqiqot va o‘rganishlar bosqichi boshlandi. Biz kafening noyob va afzal taraflarini aniqladik, shulardan kelib chiqib brend tarixini hamda unga mos "Chaban oglu" neymingini ishlab chiqdik. Batafsil prezentatsiyada.
Natija
Hozirgi paytda "Chaban oglu" odamlar mamnuniyat bilan yana va yana qaytib boradigan maskanga aylandi. Kafe shahar aholisi qalbidan tez joy egallab bormoqda. U yerda nafaqat ajoyib taomlardan bahra olish, balki haqiqiy shinamlik va iliqlikni his qilish mumkin. Oshxonaning tashrif va taniqlilik statistikasi kun sayin oshib bormoqda.