“O‘zbekiston pochtasi” AJ – milliy pochta operatori

“O‘zbekiston pochtasi” AJ milliy pochta operatorining kompleks rebrendingi “O‘zbekiston pochtasi” AJ 1991 yildan buyon ichki bozorda faoliyat yuritib kelayotgan, logistika ta’minoti rivojlangan pochta aloqasi ob’ektlarining keng tarmog‘iga ega milliy pochta operatori hisoblanadi.

Muammo, vazifa

Milliy pochta operatorining kompleks rebrendingini amalga oshirish zarur. Asosiy maqsad iste’molchilarning brendga bo‘lgan munosabati va brendni idrok etishdagi to‘siqlarni hisobga olgan holda milliy pochta operatori brendini qayta ishga tushirishga tayyorgarlik ko‘rishdan iborat. Mamlakat ichida ham, undan tashqarida ham pochta va kuryerlik xizmatlari bozorida kuchli o‘yinchi sifatida brendga yangicha munosabatni shakllantirish zarur. Pochta o'zgarib borayotganini ko'rsating va ayting va buni doimo qiladi. Loyiha maqsadlari: 1. Brendni joylashtirish va rivojlantirish strategiyasini ishlab chiqish. 2. Verbal identifikatsiyani ishlab chiqish 3. Vizual identifikatsiyani ishlab chiqish 4. Pochta operatori uchun yangi veb-saytni ishlab chiqish 5. Brend aloqasi strategiyasini ishlab chiqish 6. Milliy pochta operatori xizmat ko‘rsatish punktlarining tashqi va intererini hisobga olgan holda loyihalash. iste'molchi sayohati

Yechim

Tadqiqotlar asosida brendni joylashtirish maydoni tanlandi va brendning umumiy g'oyasi bilan brend platformasi ishlab chiqildi: Yangi imkoniyatlarning kuchi. Maqsad - odamlarni bir-biriga yaqinlashtirish va maqsadlariga erishish uchun yangi imkoniyatlar yaratish. Brend strategiyasi asosida yangi identifikatsiya ishlab chiqilgan. “O‘zbekiston pochtasi” uzun nomi qisqa va qulay “O‘zpochta” bilan almashtirildi. Yangi brend strategiyasi biznes jarayonlari, avtomatlashtirish va HRga o'zgarishlar kiritdi. “O‘zpochta” yangi strategiyani amalga oshirgan holda yangi mahsulotlar – bozor va to‘lov xizmatini yo‘lga qo‘ydi.

Natija

Yangi iste'molchi sayohati ishlab chiqildi. Bu mijozlarga xizmat ko'rsatishni 60% ga tezlashtirish imkonini berdi.Yangi ofislar yangi CJM asosida ishlab chiqilgan. 1. Brend xabardorligini oshirish 2. Brendning xizmat ko'rsatish konsepsiyasini o'zgartirdi 3. Brend iste'molchi sayohatini yaxshilash 4. Brendni idrok etishni yaxshilash

TAF! * TAF! * TAF! * TAF!

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi