The Commons Money

Agrobank depozitlarini reklama qilish orqali umumiy omonatlarga foizlarni oshirish bo'yicha aloqa strategiyasi va kampaniyasini yaratish vazifasi qo'yildi.

Muammo, vazifa

O'zbekistonda ishchilar sinfi o'rtacha $100 daromad oladi. Ko'pincha, ular hech qanday oliy ma'lumotga ega emaslar, moliyaviy mahsulotlardan foydalanish bo'yicha malakaga ega emaslar va bank depozitlari yoki jamg'armalari haqida kam ma'lumotga ega. Shu bilan birga, bozordagi deyarli har bir bank boshqa maqsadli auditoriyaga - "oq yoqa"deb nomlangan kampaniyalar va reklamalarni ishlab chiqadi.

Yechim

Oddiy ishchilar moliyaviy savodli bo'lmasligi va atigi 100 dollar ishlab topishi mumkin, ammo ular mamlakatning mehnatga layoqatli aholisining 60 foizini tashkil etadi va bu potentsial jamg'arma bozorining 10 milliard dollariga teng. AgroBank yuk mashinalari haydovchilari, sotuvchilar, fermerlar va boshqa oddiy odamlarga jamg'armalarni reklama qilgan birinchi bank bo'ldi. "Commons' Money \ " loyihasi shu tarzda yaratilgan. Bizning maqsadimiz kichik daromad bilan ham bank xizmatlari orqali moliyaviy o'sish mumkinligini ko'rsatish edi.

Natija

Aksiya boshlanganidan keyin tejash miqdori 220% gacha oshdi. Mehnat sinfi tomonidan ochilgan jamg'arma miqdori 62 foizga o'sdi. Jami olti oy mobaynida Agrobankdagi jamg'armalar summasi 86 Million AQSh dollariga oshdi.

TAF! * TAF! * TAF! * TAF!

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi