Muvaffaqiyatga erishish uchun o'zgartirildi: brend evolyutsiyasi qanday qilib pul to'laydigan mijozlar sonini 4 barobarga oshirdi

Mamlakatning fintech bozorida to'lov tizimlari va banklar o'rtasida to'yinganlik va har bir o'yinchining mijozlarni jalb qilish va ushlab turish istagi tufayli kuchli raqobat mavjud. Biroq, pulni boshqarish juda ko'p noqulayliklar tug'diradi - foydalanuvchilar hech kimga ishonmaydigan eskirgan tizimning garovidek his qilishadi. Paynet – bu to‘lov ekotizimida 18 yildan ortiq faoliyat yuritgan ishonchga ega brend: bizda respublikadagi barcha banklarni birlashtirgandan ko‘ra ko‘proq oflayn nuqtalar mavjud. Onlayn, biz kuchli to'rtlikka kirdik, maqsad kuchli uchlikka kirish va tizimli ravishda to'liq ustunlik sari harakat qilish.

Muammo, vazifa

Bir yil davomida biz butun biznesning daromadini 50% ga oshirishni rejalashtirdik va portlash bilan onlayn bozorga chiqdik. Buning uchun biz tadqiqot o'tkazishimiz, brendni qayta ishga tushirishimiz, marketing jarayonlarini qurishimiz va dastur kontseptsiyasini qayta ishlashimiz kerak edi. 6 oy ichida biz strategiyani o'zgartirdik, yangi reklama kampaniyalarini boshladik va brend va raqamli mahsulotlarning ko'rinishini butunlay o'zgartirdik.

Yechim

Shunday qilib, bozor etakchilari va o'zimiz bilan kurash biz eng ko'zga ko'ringan bo'lishimizni anglatardi - biz g'amxo'rlik, foyda va innovatsion yondashuvga e'tibor qaratgan holda brending va joylashuvni qayta ko'rib chiqishga va rivojlantirishga qaror qildik. Odamlarning ishonchini oqlash uchun bizga foydalanuvchilar uchun eng yaxshi mahsulot – odamlar foydalanishni hohlaydigan va yaqinlariga tavsiya qiladigan qulay va tushunarli ekotizim kerak. Ammo odamlarni jalb qilish uchun biz uchta qiyin qadamni tashladik:
• Mahsulotni takomillashtirish — imtiyozlarni kuchaytirish, foydalanilmagan funksiyalarni olib tashlash, ilg‘or innovatsiyalarni qo‘shish.
• Eskirgan brendni to'liq qayta ishga tushiring: strategiya, identifikatsiya, aloqa, grafik.
• Jamoaning yondashuvi va tuzilishini o'zgartirish, marketingda jarayonlarni qurish va yangi kommunikatsiyalarni yaratis

Natija

Google Play’ning “moliya va bank ishi” bo‘limida foydalanuvchilar reytingi bo‘yicha №1, App Store, 23-iyun, 2023-yilning birinchi yarmida “moliya va bank ishi” bo‘limida mashhurlik reytingi bo‘yicha №3 MAU o‘sishi (2023-yil fevral-avgust) 4,14 baravarga (313,8 foizga) transferlar sonining (2023 yil fevral-avgust) 7,4 barobarga (644 foiz) o‘sishi

TAF! * TAF! * TAF! * TAF!

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi