Marketing hiylasidan tortib ulkan muvaffaqiyatgacha: qanday qilib 3 oy ichida onlayn reklama orqali 25 million kishiga erishdik

Mamlakatning fintech bozorida to'lov tizimlari va banklar o'rtasida to'yinganlik va har bir o'yinchining mijozlarni jalb qilish va ushlab turish istagi tufayli kuchli raqobat mavjud. Turkumdagi deyarli barcha reklamalar bir-biriga juda o'xshash. Respondentlarning 60% fintech brendlari oʻrtasida reklamani aralashtirib yuborishadi. Buning sababi shundaki, ko'pchilik brendlar bir xil ijodiy formatni tanlaydi va "ajoyib bitimlar" g'oyasini markaziy qiladi. Foydalanuvchilarning 58 foizi reklamalarni aralashtirib yuborishadi va reklama xabarini tushunmaydilar.

Muammo, vazifa

Paynet – bu to‘lov ekotizimida 18 yildan ortiq faoliyat yuritgan ishonchga ega brend: bizda respublikadagi barcha banklarni birlashtirgandan ko‘ra ko‘proq oflayn nuqtalar mavjud. Onlayn, biz kuchli to'rtlikka kirdik, maqsad kuchli uchlikka kirish va tizimli ravishda to'liq ustunlik sari harakat qilish. Biroq, foydalanuvchilar uchun Paynet har doim oflayn to'lov punktlari bilan bog'langan. Aloqa vazifasi foydalanuvchilarni oflayn rejimdan onlayn rejimga o'tkazishdir. Shunday qilib, bozor yetakchilari va o'zimiz bilan bo'lgan kurash bizni eng ko'zga ko'ringan - raqobatchilarimizdan farq qiladigan reklama kommunikatsiyalaridan foydalanish, ilgari reklamada ishlatilmagan tushunchalarni yaratish. Bundan tashqari, eng ilg'or bo'lganlar bozorning boshqa ishtirokchilari tomonidan foydalanilmaydigan reklama manbalarini ulash va noyob reklama to'plamlarini yaratishdir. Integratsiyalashgan kampaniyalarning asosiy maqsadlari:
- to'lovlar sonini ko'paytirish va ilova foydalanuvchilarini ko'paytirish.
- 6 oy davomida LTV (mijozning umrbod qiymati) ortishi.
- CAC indikatorini optimallashtirish (mijozni sotib olish qiymati).
- Raqamli ekotizim mahsulotlari haqida qamrovni kengaytirish va xabardorlikni oshirish.

Yechim

Biz Paynet aloqa platformasini ishlab chiqdik, bu brendga o‘z auditoriyasida kuchli va izchil taassurot qoldirish, bozordagi mavqeini mustahkamlash va mobil ilovasida umumiy LTV darajasini oshirish imkonini berdi. — Noyob brend aloqa kanalini yarating — Tegishli aloqa kanallarini tanlang, strategiyani yarating, analitikani ulang — Gipotezalarni sinab ko'rish uchun kontent ishlab chiqarish zavodini tashkil qiling. Shuning uchun biz foydalanuvchilarni jalb qilishga qaratilgan reklama kampaniyalarini yaratamiz. Buning uchun biz mobil ilovaning asosiy xususiyatlari va farqlovchi afzalliklaridan foydalanamiz: bepul pul o‘tkazmalari, paynet kartasi, xalqaro to‘lovlar, mening uyim, cashback, to‘lovlar, VISA karta va boshqalar. Kanallarni tanlashda biz auditoriya segmentlarining xususiyatlarini, ularning afzalliklari va xulq-atvor xususiyatlarini hisobga oldik. Brendlash va ishlashni ajratish o'rniga biz samarali marketing ko'rsatkichlariga erishish uchun ikkala komponentni birlashtirishga qaratilgan brendformance kontseptsiyasini tanladik. Biz 360 marketing kommunikatsiyalarini ishga tushirdik: — Bloggerlar va taʼsir qiluvchilardan media manbalari sifatida foydalanish, shu jumladan eksklyuziv shartnomalar. — Barcha reklama platformalarida ommaviy reklama kampaniyasini yaratish (spektakl): Facebook, Instagram, Google, Telegram, Yandex. — Barcha mavjud joylashtirishlardan foydalanish: Hikoyalar, ilova ichidagi, Facebook va Instagram tasmasi, Reels, YouTube preroll va postroll, Navigator. — Oflayn reklama kanallarini ishga tushirish: metropolitenda reklama va Toshkent shahridagi LED bilbordlar, xalqaro transferlarni ilgari surish uchun Moskvada tashqi reklama va mahalliy telekanallarda video reklama.

Natija

Reklama kampaniyalari davomida biz Respublika bo‘ylab Paynet raqamli mahsulotlari haqida xabardorlikni sezilarli darajada oshirdik. Ayrim yutuqlar: - 2023-yil iyun oyida Google Play va App Store’da “moliya va bank ishi” turkumidagi mobil ilovalar ommabopligi bo‘yicha birinchi o‘rinni egalladik. - Oylik toʻlovni amalga oshiruvchi ilovalar (MAU) foydalanuvchilar soni 2023-yilning fevralidan avgustiga qadar 313,8 foizga oʻsdi, bu esa 4.14 barobar koʻp. — 2023-yilning fevral-avgust oylarida transferlar soni 644 foizga o‘sdi, bu esa 7,4 barobar ko‘pdir. — 2023-yilning iyun-avgust oylarida yagona qamrov 25,3 million kishini tashkil etdi. — 2023-yilning fevral-avgust oylari orasida yangi ilovalarni o‘rnatish soni 2,2 millionni tashkil etdi, bu 2022-yilning shu davriga nisbatan 554 foizga o‘sdi.

TAF! * TAF! * TAF! * TAF!

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi