Teplo Market tadbiri uchun immersiv ko'rgazma kontenti
Kishilarga nisbatan muayyan bir jinsga mansub bo‘lganligi sabab ishlatilgan har qanday zo‘ravonlik, gender zo‘ravonligining turli shakllari mavjud bo‘lib, hozirda butun dunyo bo‘ylab millionlab odamlarga ta’sir o‘tkazayotgan doimiy muammo sifatida saqlanib qolmoqda. JSST ma’lumotlariga ko‘ra, dunyoda, har uchinchi ayol umri davomida o‘z jufti tomonidan jismoniy yoki jinsiy zo‘ravonlikka yoki begona shaxs tomonidan jinsiy zo‘ravonlikka duchor bo‘ladi.
Muammo, vazifa
Pandemiya oiladagi zo‘ravonlik holatlarining global miqyosda keskin ortishiga olib keldi. Uning ko‘lami shu qadar kengaydiki, «BMT-Ayollar» tuzilmasi uni «yashirin pandemiya» deb atadi. O’zbekistonda ham, gender zo'ravonligi ham ijtimoiy, ham oilaviy kontekstni qamrab oladi, bu haqiqatdan ham adolatli va barkamol millatni yetishtirishga to'sqinlik qiladigan chuqurroq tizimli muammolarning aksidir. Turli sohalardagi taraqqiyotga qaramay, gender zo’ravonligi soyasi hayotga, intilishlarga va jamiyatning jamoaviy tuzilishiga og'ir zarar yetkazishda davom etmoqda.
Yechim
Ushbu muammo ko’lamini anglagan holda, biz 3D Mapping va Teplo Market jamoasi bilan onglarni shoshilinch o'zgarishlar zarurligiga uyg'otishga mo'ljallangan san'at, texnologiya va empatiyaning uyg'unligi - immersiv ko'rgazma o'tkazishga qaror qildik. Ushbu ko’rgazma davomida nafaqat bizning jamoaning, balki boshqa mualliflarning ham ushbu yo’nalishdagi ishlari qo’llanilgan va namoyish etilgan. U vizual san'atni, interaktiv hikoyalarni, shaxsiy qarashlarni va multimediani birlashtirib, tashrif buyuruvchilarni muammoning jiddiyligiga jalb qiladi. Zo'ravonlikka qarshi birlashish orqali biz hurmat, tenglik va rahm-shafqat bilan belgilanadigan kelajakni shakllantiramiz.
Natija
O'z faoliyati davomida immersiv ko'rgazma 10 000 ga yaqin tashrif buyuruvchilarning deyarli barchasi tomonidan tomosha qilindi. Ko'rgazma hech qanday PR bilan shug'ullanmaganiga qaramay, bunday faoliyatning mavjudligi hammaga ma'lum edi. Teplo bozori ikki kundan keyin yopilgan bo'lsa-da, immersiv ko'rgazma tashrif buyuruvchilarga keyingi to'rt kun davomida, jami olti kun davomida xizmat qildi. Bu aksiyani internetda 100 ming kishi tomosha qilgan.