Pure Milky brendidan Mehrli oy kampaniyasi
Ramazon muqaddas oy hisoblanadi. Birlik va minnatdorchilik davri.
Muammo, vazifa
Har yili Ramazon oyida sut brendlari mahsulotlarning xususiyatlariga - retseptlar, Ramazon oyida sut mahsulotlarini iste'mol qilish bo'yicha maslahatlarga qaratilgan kampaniyalarni boshlaydi. Pure Milky brendini toifadagi boshqa raqobatchilardan ajratish uchun kampaniya yaratish kerak edi.
Yechim
Pure Milky brendi o'z auditoriyasiga hissiy xabar bilan murojaat qilishga qaror qildi - tong otishidan ancha oldin uyg'onib, mazali nonushta tayyorlash va butun oilani dasturxon atrofida yig'ish sababchilar - sevimli onalarimiz, opa-singillarimiz, turmush o'rtoqlarimiz va qizlarimiz minnatdorchilik bildirish. Reklama kampaniyasi doirasida o‘zbek va rus tillarida videoroliklar yaratildi, ularda ayollar qo‘llari bosh qahramonlar edi. Zero, ayollarning ehtiyotkor qo‘llari qaerga tegmasin, hamma narsa yangicha mazmun, go‘zallik, poklik va rohat kasb etadi. “Mehrli oy” flesh-mob tanlovi ham boshlandi. Har kuni obunachilar o'z yaqinlarining suratlarini Stories va Postlarda minnatdorchilik so'zlari bilan bo'lishishdi.
Natija
Jami qamrov - 5 000 000 27 ta Telegram kanalida joylangan Telegramda 1000 ko'rish narxi - 7607,48 so'm O'rtacha ER - 3,138% (oldingi davrga nisbatan +33,76%) O'rtacha ER erishish - 21,21% (oldingi davrga nisbatan +84,11%) O'rtacha ER ko'rishlar - 18,18% (oldingi davrga nisbatan +82,06%) Mehrli oy flesh-mob ko'rsatkichlari: UGC (Stories) umumiy soni - 1634 ta UGC (Post) umumiy soni – 41 ta