Brave to run
Bozordagi barcha qurilish kompaniyalari o‘z turar joy majmualarining funksional afzalliklariga, narxlar va joylashuvi haqida xabar berishga e'tibor qaratadilar. Qurilish kompaniyalari o‘zlarining qo‘shimcha afzalliklari, masalan o‘yin maydonchalari, fitnes markazlari va boshqa obyektlarni reklama qilishga harakat qilganlarida hech kim bunga ahamiyatli, deb qaramaydi.
Muammo, vazifa
Qanday qilib odamlarni turar joy majmualarining qo‘shimcha afzalliklariga boshqacha qarashga undashimiz va ularni obyektlar nafaqat YAXSHI bo‘lishi, balki oilaviy aloqalarni (rishtalarni) ham mustahkamlay olishi mumkinligini anglashlariga yordam berish mumkin?
Yechim
Ijodiy kampaniya erkaklar (asosiy maqsadli auditoriya) uydagi nizolarning oldini olish uchun turar joy majmualaridagi obyektlardan (o‘yin klublari, choyxonalar yoki fitnes markazlari) foydalanishi mumkinligini ko‘rsatadi. Statistikaga ko‘ra, 90% erkaklar oiladagi zo‘ravonlikka sabab bo‘lar ekan. 2022-yilda ikki yil avvalgiga nisbatan 33 mingdan ortiq oiladagi zo‘ravonlik holatlari qayd etilgan. Pandemiya shuni ko‘rsatdiki, juda ko\'p vaqtni birga o‘tkazish janjal, ajrashish va boshqa zo‘ravonlik oqibatlarga olib kelishi mumkin. Qochish jasorati bu NUR uchun kampaniya bo‘lib, biz bu bilan erkaklarga janjal qilish har doim ham variant emasligini, aksincha tinch yo‘l bilan nizolardan qochish buyuk donolik ekanligini ko‘rsatmoqchimiz.
Natija
Ijtimoiy tarmoqlar bizning kampaniyamizni darhol payqashdi va ko'plab bloggerlar, ta'sir o'tkazuvchilar, shuningdek doimiy iste'molchilar bizning ijodkorlarimiz va xabarlarimizni yaxshi ko'rishdi. Savdo 240% ga ko'tarildi%.